Lampioni stradali solariùn sò micca affettati in l'invernu. Tuttavia, ponu esse affettati s'elli scontranu ghjorni di neve. Una volta chì i pannelli solari sò cuparti di neve spessa, i pannelli saranu bluccati da riceve a luce, risultendu in energia termica insufficiente per chì i lampioni stradali solari sianu cunvertiti in elettricità per l'illuminazione. Dunque, per assicurà chì i lampioni stradali solari possinu esse aduprati cum'è di solitu in l'invernu, hè megliu pulisce li manualmente o meccanicamente quandu ci hè neve nantu à i pannelli. Inoltre, quandu si stallanu lampioni stradali solari, e cundizioni climatiche lucali devenu esse pienamente cunsiderate. S'ellu ci hè neve ligera o nevischio, i lampioni stradali solari ponu esse aduprati nurmalmente. S'ellu ci hè una timpesta estrema, a neve nantu à i pannelli pò esse ligeramente ordinata per impedisce à i pannelli solari di furmà zone d'ombra è cunversione irregulare di i pannelli solari. Dunque, quandu si stallanu lampioni stradali solari, hè necessariu cunsiderà i diversi ambienti climatichi in vari lochi, è e zone cù neve tuttu l'annu devenu esse attentamente cunsiderate.
Cum'è prufessiunalefabricatore di luci di strada solari, Tianxiang selezziuna pannelli fotovoltaici à alta cunversione, batterie di longa durata è cuntrolli intelligenti per assicurà effetti di luce è durabilità. Li cuncepimu è li persunalizemu secondu u clima lucale è e cundizioni di luce di i clienti, senza preoccupassi di u congelamentu di i lampioni stradali.
1. A batteria hè intarrata troppu superficialmente in l'invernu. In l'invernu, u tempu hè fretu è a batteria serà "congelata", risultendu in una scarica insufficiente. Di solitu in e zone fredde, a batteria deve esse intarrata almenu 1 metru di prufundità, è 20 cm di sabbia devenu esse posti nantu à u fondu per facilità a dissipazione di l'acqua accumulata, in modu da allargà a vita di a batteria. E prestazioni di e batterie à u litiu diminuiscenu in cundizioni fredde, è devenu ancu esse prese misure di prutezzione.
2. I pannelli solari ùn sò stati puliti dapoi tantu tempu, è ci hè troppu polvere, ciò chì affetta a generazione d'energia. In certi lochi, hè per via di e nevicate frequenti è di a neve chì copre i pannelli solari, ciò chì risulta in una generazione d'energia insufficiente.
3. L'inguernu hà un cortu tempu di sole è notti lunghe, dunque u tempu di carica solare hè cortu è u tempu di scarica hè longu.
Tuttavia, quandu si cuncepiscenu lampioni solari, i pruduttori di lampioni solari utilizanu batterie à u litiu di capacità adatta per almacenà l'elettricità secondu e cundizioni lucali, dunque ùn avarà micca assai impattu nantu à u funziunamentu nurmale.
4. Impedisce u ghjacciu. Quandu sceglite i pannelli solari, duvete sceglie prudutti cù una bona fattura, poche cuciture è pochi punti di saldatura. I pannelli solari devenu esse simplici è lisci in u disignu, è impermeabili, in modu chì ùn ci sia micca ghjacciu. Impedisce chì i lampioni stradali solari si congelinu in e zone fredde. Cum'è tutti sapemu, ci hè spessu pioggia è neve in e zone fredde. Stu clima pò facilmente causà un stratu di ghjacciu nantu à i lampioni stradali, perchè i lampioni stradali solari si basanu nantu à i pannelli solari per raccoglie l'energia solare per a generazione di energia. Se i pannelli sò congelati, i lampioni stradali solari ùn funzioneranu micca currettamente.
Quì sopra hè a spartera di cunniscenze di l'industria purtata à voi da Tianxiang, un fabricatore di lampioni solari.Lampioni stradali solari TianxiangSforzatevi di esse prufessiunali da a prestazione di i cumpunenti principali à l'applicazioni di scenarii, da l'innuvazione tecnologica à e tendenze di u mercatu, affinchì tutti possinu capisce più chjaramente tutti l'aspetti di i lampioni stradali solari. Benvenuti à cumunicà in ogni mumentu, continueremu à furniscevi informazioni pratiche di l'industria.
Data di publicazione: 15 di lugliu di u 2025