Cumu si ponu cuntrullà i lampioni stradali solari per illuminà solu di notte?

I lampioni stradali solari sò favuriti da tutti per via di i so vantaghji di prutezzione ambientale. Perlampioni stradali solari, a carica solare durante u ghjornu è l'illuminazione di notte sò i requisiti basi per i sistemi di illuminazione solare. Ùn ci hè micca un sensore di distribuzione di luce supplementu in u circuitu, è a tensione di uscita di u pannellu fotovoltaicu hè u standard, chì hè ancu a pratica cumuna di i sistemi di energia solare. Allora, cumu si ponu caricà i lampioni stradali solari durante u ghjornu è accendeli solu di notte? Lasciami presentà ve lu.

 Lampione stradale solare caricatu durante u ghjornu

Ci hè un modulu di rilevazione in u regulatore solare. In generale, ci sò dui metudi:

1)Aduprate una resistenza fotosensibile per rilevà l'intensità di a luce solare; 2) A tensione di uscita di u pannellu solare hè rilevata da u modulu di rilevazione di tensione.

Metudu 1: aduprà resistenza fotosensibile per rilevà l'intensità luminosa

A resistenza fotosensibile hè particularmente sensibile à a luce. Quandu l'intensità di a luce hè debule, a resistenza hè grande. Quandu a luce diventa più forte, u valore di resistenza diminuisce. Dunque, sta funzione pò esse aduprata per rilevà a forza di a luce solare è trasmettela à u controller solare cum'è un segnale di cuntrollu per accende è spegne i lampioni stradali.

Un puntu d'equilibriu pò esse truvatu scorrendu u reostatu. Quandu a luce hè forte, u valore di resistenza fotosensibile hè chjucu, a basa di u triodu hè alta, u triodu ùn hè micca conduttivu, è u LED ùn hè micca luminosu; Quandu a luce hè debule, a resistenza fotosensibile hè grande, a basa hè bassa, u triodu hè conduttivu, è u LED hè accesu.

Tuttavia, l'usu di a resistenza fotosensibile hà certi svantaghji. A resistenza fotosensibile hà esigenze elevate per l'installazione, è hè propensa à u malcuntrollu in i ghjorni di pioggia è nuvolosi.

Illuminazione notturna di lampione stradale solare 

Metudu 2: misurate a tensione di u pannellu solare

I pannelli solari cunvertenu l'energia solare in energia elettrica. Più forte hè a luce, più alta hè a tensione di uscita, è più debule hè a luce, più bassa hè a luce di uscita. Dunque, a tensione di uscita di u pannellu di a batteria pò esse aduprata cum'è basa per accende u lampione stradale quandu a tensione hè inferiore à un certu livellu è spegne u lampione stradale quandu a tensione hè superiore à un certu livellu. Stu metudu pò ignurà l'impattu di l'installazione è hè più direttu.

A pratica sopra citata dilampioni stradali solari A carica durante u ghjornu è l'illuminazione di notte sò spartute quì. Inoltre, i lampioni stradali solari sò puliti è rispettosi di l'ambiente, faciuli da installà, risparmianu assai manodopera è risorse materiali senza mette linee elettriche, è migliuranu l'efficienza di l'installazione. À u listessu tempu, anu boni benefici suciali è ecunomichi.


Data di publicazione: 09 di settembre di u 2022