Luci stradali à LEDsò oramai largamente aduprati, è sempre più strade prumove l'usu di apparecchi di illuminazione stradale per rimpiazzà e lampade tradiziunali à incandescenza è à sodiu à alta pressione. Tuttavia, e temperature estive aumentanu in intensità ogni annu, è l'apparecchi di illuminazione stradale sò constantemente cunfruntati à a sfida di a dissipazione di u calore. Chì succede se a fonte di l'apparecchiu di illuminazione stradale ùn dissipa micca currettamente u calore?
Apparecchiu di lampada TianxiangHà una struttura di cunduttività termica à cuntattu direttu chì trasferisce u calore generatu da a fonte luminosa LED direttamente à u dissipatore di calore, riducendu l'accumulazione di calore internu. Ancu in tempu estivu estremamente caldu, u lampione stradale mantene a so luminosità nominale, evitendu prublemi cum'è cali di luminosità bruschi è sfarfallii causati da temperature elevate. Questu permette di ottene veramente una "alta stabilità tuttu l'annu" è furnisce una prutezzione affidabile per l'illuminazione stradale urbana.
1. Durata di vita più corta
Per i lampi stradali, a dissipazione di u calore hè di primura. Una scarsa dissipazione di u calore pò avè una seria d'impatti negativi nantu à u funziunamentu di a lampada. Per esempiu, e fonti luminose LED cunvertenu l'energia elettrica in luce, ma micca tutta l'energia elettrica hè cunvertita in luce per via di a lege di cunservazione. L'energia elettrica in eccessu pò esse cunvertita in calore. Se a struttura di dissipazione di u calore di a lampada LED ùn hè micca cuncipita currettamente, ùn serà micca capace di dissipà rapidamente u calore in eccessu, causendu un accumulu eccessivu di calore in u lampu stradale è accorciendu a so durata di vita.
2. Deterioramentu di a qualità di i materiali
Sè una fonte di luce stradale si surriscalda è ùn pò micca dissipà stu calore, i materiali si ossidaranu ripetutamente per via di l'alte temperature, ciò chì porta à una degradazione di a qualità di a fonte luminosa LED.
3. Guastu di i cumpunenti elettronichi
À misura chì a temperatura di una fonte di lampadina stradale aumenta gradualmente, a resistenza ch'ella incontra aumenta, ciò chì porta à più corrente è, dunque, più calore. U surriscaldamentu pò dannà i cumpunenti elettronichi, ciò chì porta à un guastu.
4. Deformazione di i materiali di e lampade
In realtà, spessu scontriamu questu in a nostra vita quotidiana. Per esempiu, quandu un ughjettu hè espostu à un calore eccessivu, si deformerà ligeramente. U listessu hè veru per e fonti di illuminazione stradale.
E fonti luminose LED sò cumposte da parechji materiali. Quandu a temperatura aumenta, e diverse parti si espandenu è si contraenu in modu diversu. Questu pò fà chì dui cumpunenti sianu troppu vicini, ciò chì li face stringhje l'unu contr'à l'altru, causendu deformazioni è danni. Se l'imprese volenu pruduce apparecchi di illuminazione stradale di alta qualità, devenu prima dà priorità à u disignu di dissipazione di u calore di a lampada. Risolve stu prublema di dissipazione di u calore garantisce a longa durata di l'apparecchi di illuminazione stradale. Dunque, a dissipazione di u calore hè un prublema chjave chì l'apparecchi di illuminazione stradale di alta qualità devenu superà.
Attualmente, ci sò dui metudi principali per a dissipazione di u calore in l'apparecchi di illuminazione stradale: a dissipazione passiva di u calore è a dissipazione attiva di u calore.
1. Dissipazione passiva di u calore: U calore generatu da l'apparecchiu di illuminazione stradale hè dissipatu per cunvezione naturale trà a superficia di l'apparecchiu di illuminazione stradale è l'aria. Stu metudu di dissipazione di u calore hè simplice da cuncepisce è s'integra facilmente cù u disignu meccanicu di l'apparecchiu di illuminazione stradale, rispondendu facilmente à u livellu di prutezzione necessariu per a lampada, è hè relativamente pocu costosu. Hè attualmente u metudu di dissipazione di u calore u più utilizatu.
U calore hè prima trasferitu attraversu u stratu di saldatura à u sustratu d'aluminiu di l'apparecchiu di illuminazione stradale. Dopu, l'adesivu termicamente conduttivu di u sustratu d'aluminiu u trasferisce à l'alloghju di a lampada. Dopu, l'alloghju di a lampada conduce u calore à i diversi dissipatori di calore. Infine, a cunvezione trà i dissipatori di calore è l'aria dissipa u calore generatu da l'apparecchiu di illuminazione stradale. Stu metudu hè simplice in struttura, ma a so efficienza di dissipazione di u calore hè relativamente bassa.
2. A dissipazione attiva di u calore usa principalmente u raffreddamentu à l'acqua è i ventilatori per aumentà u flussu d'aria sopra a superficia di u radiatore per caccià u calore da u dissipatore di calore, migliurendu l'efficienza di dissipazione di u calore. Stu metudu hà una efficienza di dissipazione di u calore relativamente alta, ma richiede un cunsumu energeticu supplementu. Stu metudu di dissipazione di u calore riduce l'efficienza di u sistema diapparecchi di illuminazione stradaleè hè assai difficiule da cuncepisce.
Data di publicazione: 02-Set-2025