Quanti livelli di ventu forte ponu suppurtà i lampioni solari di strada spaccati

Dopu à un tifone, vedemu spessu qualchi arburu rottu o ancu cascatu per via di u tifone, ciò chì affetta seriamente a sicurità persunale di e persone è u trafficu. In listessu modu, i lampioni stradali à LED èluci di strada solari diviseDa i dui lati di a strada saranu ancu in periculu per via di u tifone. I danni causati da i lampioni stradali rotti à e persone o à i veiculi sò più diretti è fatali, dunque cumu i lampioni stradali solari divisi è i lampioni stradali à LED ponu resiste à i tifoni hè diventatu un grande affare.

Batteria di litiu LiFePo4 esterna sottu à u pannellu solareAllora, cumu ponu l'apparecchi di illuminazione esterna cum'è i lampioni stradali LED è i lampioni stradali solari divisi resiste à i tifoni ? Relativamente parlante, più alta hè l'altezza, più grande hè a forza. Quandu si scontranu venti forti, i lampioni stradali di 10 metri sò generalmente più propensi à rompe si chè i lampioni stradali di 5 metri, ma ùn ci hè micca dì quì per evità di installà lampioni stradali solari divisi più alti. In paragone cù i lampioni stradali LED, i lampioni stradali solari divisi anu esigenze più elevate per u disignu di resistenza à u ventu, perchè i lampioni stradali solari divisi anu un pannellu solare in più cà i lampioni stradali LED. Se a batteria à u litiu hè appesa sottu à u pannellu solare, si deve fà più attenzione à a resistenza à u ventu.

Tianxiang, unu di i famosiProduttori di luci di strada solari split in Cina, si hè cuncentrata nantu à u campu di i lampioni stradali solari dapoi 20 anni, creendu prudutti resistenti à u ventu è durevuli cù ingegnosità. Avemu ingegneri prufessiunali chì ponu calculà a resistenza à u ventu di i lampioni stradali per voi.

A. Fundazione

A fundazione deve esse intarrata in prufundità è intarrata cù una gabbia di terra. Questu hè fattu per rinfurzà a cunnessione trà u lampione di strada è a terra per impedisce à i venti forti di tirà fora o di soffià giù u lampione di strada.

B. Palu di luce

U materiale di u palu di luce ùn pò esse salvatu. U risicu di fà cusì hè chì u palu di luce ùn pò micca resiste à u ventu. Sè u palu di luce hè troppu finu è l'altezza hè alta, hè faciule di rompe.

C. Supportu di pannellu solare

U rinforzu di u supportu di u pannellu solare hè assai impurtante perchè u pannellu solare hè facilmente soffiatu via per via di l'azione diretta di forze esterne, dunque devenu esse aduprati materiali di alta durezza.

Produttore di lampioni stradali solari split Tianxiang

I lampioni stradali solari divisi di alta qualità attualmente in u mercatu anu una struttura di palu luminosu attentamente cuncipita è rinforzata, fatta di materiale d'acciaio solidu, cù un grande diametru è un spessore di parete grossu per aumentà a stabilità generale è a resistenza à u ventu. À e parti di cunnessione di u palu luminosu, cum'è a cunnessione trà u bracciu di a lampada è u palu luminosu, si utilizanu generalmente prucessi di cunnessione speciali è connettori ad alta resistenza per assicurà chì ùn si allentinu o si rompanu facilmente in venti forti.

Pali di lampioni stradali solari divisi TianxiangSò fatti d'acciaiu d'alta resistenza Q235B cù un livellu di resistenza à u ventu di 12 (velocità di u ventu ≥ 32 m/s). Puderanu funziunà stabilmente in zone di tifoni custieri, cinture di ventu forte in muntagna è altre scene. Da e strade rurale à i prughjetti municipali, furnimu suluzioni d'illuminazione persunalizate. Benvenuti à cunsultà.


Data di publicazione: 02-lugliu-2025