Lampioni stradali à energia solareI lampioni installati à l'esternu sò inevitabilmente affettati da fattori naturali, cum'è venti forti è piogge intense. Sia chì si tratti di cumprà o di installà, si cunsideranu spessu disinni resistenti à u ventu è à l'acqua. Tuttavia, assai persone trascuranu l'impattu di a polvera nantu à i lampioni stradali à energia solare. Allora, chì face esattamente a polvera à i lampioni stradali à energia solare?
Tianxianglampioni stradali solari autopulentiAduprate pannelli solari di alta qualità è vene cun una spazzola per a pulizia regulare, a rimuzione di polvere, escrementi d'uccelli è altri detriti. Ch'ella sia una strada rurale o un percorsu ecologicu in una zona scenica, questu lampione solare autopulente hè adattatu, furnendu un'illuminazione di longa durata, stabile è verde.
1. Ostruzzione
L'ostaculu u più evidente hè l'ostruzione. I lampioni stradali à energia solare funzionanu principalmente assorbendu l'energia luminosa da i pannelli solari è cunvertendula in elettricità. A polvere nantu à i pannelli pò riduce a trasmissione di a luce è alterà l'angulu d'incidenza di a luce. Indipendentemente da u tipu, a luce serà distribuita in modu irregulare in a copertura di vetru, affettendu senza surpresa l'assorbimentu di luce da u pannellu solare è, dunque, a so efficienza di generazione di energia. I dati indicanu chì i pannelli polverosi anu una putenza di uscita almenu 5% inferiore à quella di i pannelli puliti, è questu effettu aumenta cù l'aumentu di l'accumulazione di polvere.
2. Impattu di a temperatura
A prisenza di polvere ùn aumenta nè diminuisce direttamente a temperatura di u pannellu solare. Piuttostu, a polvere aderisce à a superficia di u modulu, aumentendu a so resistenza termica è affettendu indirettamente l'efficienza di dissipazione di u calore di u pannellu. I pannelli di silicone sò assai sensibili à a temperatura, dunque questu impattu hè significativu. Più alta hè a temperatura, più bassa hè a putenza di uscita di u pannellu.
Inoltre, postu chì e zone cuperte di polvere si riscaldanu più rapidamente chè altre zone, e temperature eccessive ponu purtà à punti caldi, chì ùn solu affettanu a putenza di uscita di u pannellu, ma acceleranu ancu l'invecchiamentu è ancu u burnout, rapprisentendu un periculu per a sicurezza.
3. Currusione
A polvera hà ancu un effettu currusivu nantu à i cumpunenti di l'illuminazione stradale solare. Per i pannelli solari cù una superficia di vetru, u cuntattu cù a polvera umida, acida o alcalina pò facilmente scatenà una reazione chimica, corrodendu a superficia di u pannellu.
Cù u tempu, se a polvera ùn hè micca pulita subitu, a superficia di u pannellu pò diventà facilmente bucherellata è imperfetta, affettendu a trasmissione di a luce, risultendu in menu energia luminosa è, dunque, una generazione di putenza più bassa, chì infine hà un impattu nant'à a pruduzzione.
A polvera attira ancu a polvera. S'ella ùn hè micca pulita subitu, l'accumulazione di polvera aumenta è accelera. Dunque, hè cruciale di pulisce regularmente è efficacemente i pannelli solari per assicurà una generazione efficiente di luci stradali solari.
Avemu bisognu di sviluppà un'abitudine di pulizia regulare.
Aduprate un pannu dolce per asciugà è pulisce; ùn aduprate mai strumenti duri o affilati cum'è spazzole o moppi per evità di dannighjà u lampione stradale. Quandu si pulisce, asciugate in una direzzione cù una forza moderata, essendu particularmente delicatu cù i cumpunenti delicati. Sè avete macchie ostinate chì sò difficili da pulisce, pudete aduprà un detergente. Tuttavia, fate attenzione à ùn aduprà detergenti chì ponu corrode i lampioni stradali à energia solare. Sceglite invece un detergente neutru per assicurà megliu a qualità di i lampioni stradali à energia solare.
Quì sopra hè l'infurmazione furnita dafornitore di luci di strada solariTianxiang. Sè site interessatu, cuntattateci per sapenne di più.
Data di publicazione: 12 d'aostu 2025