Indicatori chjave di i lampioni stradali à LED

L'efficienza energetica è e prestazioni di l'illuminazione sò indicatori impurtanti per valutà a qualità di l'illuminazione.Lampioni stradali à LEDQuestu articulu analizeghja l'efficienza energetica è e prestazioni di l'illuminazione di i lampioni stradali à LED per furnisce qualchì aiutu in a so cuncepzione è u so usu.

I. Efficienza energetica di i lampioni stradali à LED

I lampioni stradali à LED anu un vantaghju significativu in termini di efficienza energetica rispetto à i lampioni stradali tradiziunali. L'efficienza energetica di un lampione stradale à LED si riferisce à a so efficienza in a cunversione di l'energia elettrica in energia luminosa, vale à dì, u rapportu trà u flussu luminosu di u lampione stradale è a so putenza elettrica d'ingressu. A più alta efficienza energetica di i lampioni stradali à LED hè principalmente attribuita à u so usu di principii ottici à semiconduttori. In paragone cù i lampioni stradali tradiziunali, i lampioni stradali à LED ùn generanu micca una grande quantità di calore quandu emettenu luce, ottenendu cusì un maggiore utilizzazione di l'energia.

1. Fattore di putenza

U fattore di putenza hè un indicatore cumpletu chì misura e proprietà elettriche di un apparecchiu è affetta direttamente l'efficienza di l'utilizazione di a rete elettrica. U fattore di putenza di i lampioni stradali LED hè generalmente più grande o uguale à 0,9, più altu di u valore standard per i lampioni stradali tradiziunali. I lampioni stradali LED cù un fattore di putenza elevatu riducenu u sprecu d'energia avendu menu impattu nantu à a rete elettrica.

2. Efficienza energetica generale

Una metrica chjave per i lampioni stradali hè l'efficienza energetica generale, chì descrive u rapportu di putenza in uscita à putenza luminosa. I lampioni stradali LED anu di solitu una efficienza energetica generale di più di 85%, mentre chì i lampioni stradali convenzionali anu spessu una efficienza energetica generale inferiore à u 60%. Siccome i lampioni stradali LED anu una efficienza energetica generale più elevata, utilizanu l'energia elettrica in entrata in modu più efficiente è sprecanu menu energia.

3. Efficienza Luminosa

U rapportu trà u flussu luminosu è a putenza di a fonte luminosa hè chjamatu efficienza luminosa. L'efficienza luminosa di e fonti luminose LED hè tipicamente superiore à 100 lm/W, chì hè più di u doppiu di quella di i lampioni stradali cunvinziunali. A longevità di i lampioni stradali hè aumentata è u cunsumu energeticu hè diminuitu cù una alta efficienza luminosa.

4. Temperatura di culore è indice di culore

L'efficienza energetica di i lampioni stradali à LED hè ancu influenzata da a so temperatura di culore è da l'indice di culore. Un fattore chjave per determinà a qualità di u culore di una fonte luminosa hè a so temperatura di culore; una temperatura di culore più alta produce una tinta giallastra, mentre chì un valore più bassu produce una tinta bluastra. A luce bianca fredda o bianca cù una temperatura di culore trà 5000K è 7000K hè tipicamente aduprata da i lampioni stradali à LED.

A capacità di una fonte luminosa di riproduce fedelmente i culori di l'uggetti hè chjamata indice di culore. In paragone à u valore tipicu di i lampioni stradali cunvinziunali, i lampioni stradali LED anu un indice di culore di 80 o più.

Lampioni stradali à LED

II. Prestazioni di l'illuminazione di i lampioni stradali à LED

A capacità di i lampioni stradali à LED d'illuminà e strade, cumprese a luminosità di a fonte luminosa, l'uniformità di l'illuminazione, l'uniformità di u culore, l'illuminanza è u cuntrollu di u fasciu, hè chjamata prestazione di illuminazione.

1. Luminosità di a fonte luminosa

A luminosità di a fonte luminosa, chì hè misurata in cd/m², hè un cumpunente cruciale per i lampioni stradali à LED. Di solitu hè necessaria una luminosità minima di 500 cd/m² per i lampioni stradali à LED. L'alta luminosità di a fonte luminosa migliora l'illuminazione di i lampioni stradali, mantenendu a sicurezza stradale.

2. Uniformità di l'illuminazione

"L'uniformità di l'illuminazione" si riferisce à a distribuzione uniforme di a luce di l'illuminazione nantu à a superficia di a strada. U risultatu ottimale per i lampioni stradali à LED hè una uniformità di l'illuminazione di 0,7 o superiore, chì denota una illuminazione stradale incredibilmente uniforme. L'alta uniformità di l'illuminazione migliora a sicurezza stradale è riduce a fatica di u cunduttore di notte.

3. Uniformità di u culore

L'uniformità di u culore hè a quantità di variazione di u culore chì si verifica mentre un lampione stradale LED s'illumina. Ci hè menu variazione di u culore durante l'illuminazione quandu un lampione stradale LED hà una uniformità di u culore di 0,5 o più, ciò chì migliora u cunfortu visuale è produce un culore di a superficia stradale più uniforme.

4. Illuminanza

A quantità d'intensità luminosa per unità di superficie, misurata in lux, hè chjamata "illuminanza". I bisogni d'illuminazione di i vari segmenti di strada sò presi in cunsiderazione quandu si cuncepisce l'illuminazione di i lampioni stradali à LED. Per esempiu, e strade vicine anu bisognu d'illuminazione relativamente più bassa, di solitu 30-40 lux, mentre chì e strade principali anu bisognu d'illuminazione più alta, di solitu 50-80 lux.

5. Cuntrollu di u Fasciu

Per adattassi à diverse strade è ambienti, i lampioni stradali à LED anu bisognu di cuntrollu di a direzzione è di a portata di u fasciu. Mentre chì l'illuminazione generale hè necessaria per alcune strade, l'illuminazione lucalizzata hè necessaria per altre. A fonte di luce deve pudè esse aghjustata secondu i requisiti di a sezione di strada particulare perchè e variazioni in l'angulu di a testa di a lampada ponu influenzà l'illuminazione è a cundizione di a strada.fonte di luce.


Data di publicazione: 20 di ghjennaghju di u 2026