Metodi di illuminazione è requisiti di cuncepimentu

Oghje, l'espertu di illuminazione esterna Tianxiang sparte alcune regulazioni di illuminazione riguardu àLuci di strada à LEDèluci di l'altu mastDemu un'ochjata.

Ⅰ. Metodi d'illuminazione

U cuncepimentu di l'illuminazione stradale deve esse basatu annantu à e caratteristiche di a strada è di u locu, è ancu nantu à i requisiti d'illuminazione, utilizendu sia l'illuminazione cunvinziunale sia l'illuminazione à palu altu. I dispusitivi di l'apparecchi d'illuminazione cunvinziunali ponu esse classificati cum'è à una sola faccia, sfalsati, simmetrici, simmetrici centralmente è suspesi orizzontalmente.

Quandu si usa l'illuminazione cunvinziunale, a selezzione deve esse basata annantu à a forma di a sezione trasversale di a strada, a larghezza è i requisiti d'illuminazione. I seguenti requisiti devenu esse rispettati: a lunghezza di u cantilever di l'apparecchiu ùn deve micca superà 1/4 di l'altezza d'installazione, è l'angulu d'elevazione ùn deve micca superà 15°.

Quandu si usa l'illuminazione à palu altu, l'apparecchi, a so dispusizione, a pusizione di muntatura di u palu, l'altezza, a spaziatura è a direzzione di l'intensità massima di a luce devenu risponde à i seguenti requisiti:

1. A simmetria planare, a simmetria radiale è l'asimmetria sò trè cunfigurazioni d'illuminazione chì ponu esse selezziunate secondu diverse cundizioni. I luci à palu altu situati intornu à strade larghe è grandi zone devenu esse disposti in una cunfigurazione simmetrica planare. I luci à palu altu situati in zone o à intersezioni cù tracciati di corsie compatti devenu esse disposti in una cunfigurazione simmetrica radialmente. I luci à palu altu situati à intersezioni à più piani, grandi o intersezioni cù tracciati di corsie dispersi devenu esse disposti asimmetricamente.

2. I pali di luce ùn devenu micca esse situati in lochi periculosi o induve a manutenzione ostaculerebbe gravemente u trafficu.

3. L'angulu trà a direzzione di l'intensità luminosa massima è a verticale ùn deve micca superà i 65°.

4. I luci di l'alti masti installati in e zone urbane devenu esse coordinati cù l'ambiente mentre rispondenu à i requisiti funziunali di l'illuminazione.

Installazione di l'illuminazione

Ⅱ. Installazione di l'illuminazione

1. U livellu di illuminazione à l'intersezioni deve rispettà i valori standard per l'illuminazione di l'intersezioni, è l'illuminanza media in un raghju di 5 metri da l'intersezione ùn deve esse inferiore à 1/2 di l'illuminanza media à l'intersezione.

2. L'intersezioni ponu aduprà fonti luminose cù culori diversi, lampade cù forme diverse, altezze di montaggio diverse, o disposizioni di illuminazione diverse da quelle aduprate nantu à e strade adiacenti.

3. L'apparecchi d'illuminazione à l'intersezione ponu esse disposti da una parte, sfalsati o simmetricamente secondu e cundizioni specifiche di a strada. Pali di luce è lampade supplementari ponu esse installati à e grande intersezioni, è u bagliore deve esse limitatu. Quandu ci hè una grande isula di trafficu, i luci ponu esse installati nantu à l'isula, o si pò aduprà l'illuminazione à pali alti.

4. L'intersezioni in forma di T devenu avè lampade installate à a fine di a strada.

5. L'illuminazione di e rotonde deve mustrà cumpletamente a rotonda, l'isula di trafficu è u bordu di u marciapiede. Quandu si usa l'illuminazione cunvinziunale, i lampadi devenu esse stallati à l'esternu di a rotonda. Quandu u diametru di a rotonda hè grande, si ponu stallà luci à palu altu nantu à a rotonda, è i lampadi è e pusizioni di i pali di i lampadi devenu esse scelti secondu u principiu chì a luminosità di a strada hè più alta di quella di a rotonda.

6. Sezioni curve

(1) L'illuminazione di sezioni curve cù un raghju di 1 km o più pò esse trattata cum'è sezioni dritte.

(2) Per e sezzioni curve cù un raghju inferiore à 1 km, i lampade devenu esse disposti longu à l'esternu di a curva, è a distanza trà i lampade deve esse ridutta. A distanza deve esse da 50% à 70% di a distanza trà i lampade nantu à e sezzioni dritte. Più chjucu hè u raghju, più chjuca deve esse a distanza. A lunghezza di a sporgenza deve ancu esse accurtata di cunsiguenza. Nantu à e sezzioni curve, i lampade devenu esse fissati da una parte. Quandu ci hè un ostaculu visuale, si ponu aghjunghje lampade supplementari à l'esternu di a curva.

(3) Quandu a superficia di a strada di a sezione curva hè larga è i lampade devenu esse disposte da i dui lati, si deve aduttà una disposizione simmetrica.

(4) E lampade à e curve ùn devenu micca esse installate nantu à a linea di estensione di e lampade nantu à a sezione dritta.

(5) I lampadi installati in curve strette devenu furnisce un'illuminazione sufficiente per i veiculi, i cordoli, e ringhiere è e zone adiacenti.

(6) Quandu l'illuminazione hè stallata nantu à e rampe, u pianu simmetricu di a distribuzione di a luce di e lampade in a direzzione parallela à l'asse di a strada deve esse perpendiculare à a superficia di a strada. In a gamma di rampe curve verticali convesse, a distanza d'installazione di e lampade deve esse ridutta, è si devenu aduprà lampade à tagliu di luce.

Illuminazione esternaespertuA spartera di Tianxiang oghje ghjunghje à a fineSè avete bisognu di qualcosa, ùn esitate micca à cuntattateci per discute ne più in dettagliu.


Data di publicazione: 03 di settembre di u 2025