A temperatura di culore di i lampioni stradali LED più adatta

A gamma di temperatura di culore più adatta perApparecchi d'illuminazione à LEDDeve esse vicinu à quellu di a luce solare naturale, chì hè a scelta più scientifica. A luce bianca naturale cù una intensità più bassa pò ottene effetti d'illuminazione senza paragone da altre fonti di luce bianca non naturale. A gamma di luminanza stradale più ecunomica deve esse in 2cd/㎡. Migliurà l'uniformità generale di l'illuminazione è eliminà u bagliore sò i modi più efficaci per risparmià energia è riduce u cunsumu.

Cumpagnia di luci LED Tianxiangfurnisce un supportu prufessiunale in tuttu u prucessu, da a cuncepzione à l'implementazione di u prugettu. A nostra squadra tecnica capiscerà bè u vostru scenariu di prugettu, l'ubbiettivi di l'illuminazione è a demografica di l'utilizatori, è furnisce raccomandazioni dettagliate per l'ottimisazione di a temperatura di culore basate nantu à fattori cum'è a larghezza di a strada, a densità di l'edificii circundanti è u flussu di pedoni.

Temperatura di culore di i lampi di strada LED

E temperature di culore di a luce LED sò generalmente classificate cum'è biancu caldu (circa 2200K-3500K), biancu veru (circa 4000K-6000K) è biancu fretu (sopra i 6500K). E diverse temperature di culore di e fonti luminose producenu diversi culori di luce: Una temperatura di culore sottu à 3000K crea una sensazione rossastra è più calda, creendu un'atmosfera stabile è calda. Questu hè cumunamente chjamatu temperatura di culore calda. E temperature di culore trà 3000 è 6000K sò intermedie. Quessi toni ùn anu micca effetti visuali è psicologichi particularmente notevuli nantu à l'omu, risultendu in una sensazione rinfrescante. Dunque, sò chjamate temperature di culore "neutre".

E temperature di culore sopra à 6000K creanu una tinta bluastra, dendu una sensazione fresca è rinfrescante, comunemente chjamate temperature di culore fredde.

Vantaghji di l'altu indice di resa cromatica di a luce bianca naturale:

A luce bianca naturale di u sole, dopu a rifrazione da un prisma, pò esse decomposta in sette spettri cuntinui di luce: rossu, aranciu, giallu, verde, cianu, blu è viulettu, cù lunghezze d'onda chì varianu da 380 nm à 760 nm. A luce bianca naturale di u sole cuntene un spettru visibile cumpletu è cuntinuu.

L'ochju umanu vede l'uggetti perchè a luce emessa o riflessa da un ughjettu entra in i nostri ochji è hè percepita. U mecanismu basicu di l'illuminazione hè chì a luce colpisce un ughjettu, hè assorbita è riflessa da l'ughjettu, è dopu si riflette da a superficia esterna di l'ughjettu in l'ochju umanu, permettenduci di percepisce u culore è l'aspettu di l'ughjettu. Tuttavia, se a luce chì illumina hè di un solu culore, allora pudemu vede solu l'uggetti cù quellu culore. Se u fasciu di luce hè cuntinuu, a ripruduzzione di u culore di tali ughjetti hè assai alta.

Scenarii d'applicazione

A temperatura di culore di i lampioni stradali à LED hà un impattu direttu nantu à a sicurezza è u cunfortu di guida notturna. A luce neutra di 4000K-5000K hè adatta per e strade principali (induve u trafficu hè intensu è e velocità sò elevate). Sta temperatura di culore permette una alta ripruduzzione di i culori (indice di resa cromatica Ra ≥ 70), furnisce un cuntrastu moderatu trà a superficia di a strada è l'ambiente circundante, è permette à i cunduttori d'identificà rapidamente i pedoni, l'ostaculi è i segnali stradali. Offre ancu una forte penetrazione (a visibilità in tempu di pioggia hè 15%-20% più alta di a luce calda). Si raccomanda di accumpagnà questi lampioni cù apparecchi antiriflessu (UGR < 18) per evità interferenze da u trafficu in arrivo. Per e strade secondarie è e zone residenziali cù un trafficu pedonale intensu è velocità di veiculi più lente, a luce bianca calda di 3000K-4000K hè adatta. Sta luce dolce (poca luce blu) pò riduce l'interruzzione di u riposu di i residenti (in particulare dopu à e 22:00) è creà un'atmosfera calda è accogliente. A temperatura di culore ùn deve esse inferiore à 3000K (altrimenti, a luce apparirà giallastra, ciò chì pò purtà à una distorsione di u culore, cum'è a difficultà à distingue trà luci rosse è verdi).

A temperatura di culore di i lampioni stradali in e gallerie richiede un equilibriu trà luce è bughjura. A sezzione d'entrata (50 metri da l'entrata di a galleria) deve aduprà 3500K-4500K per creà una transizione cù a luce naturale esterna. A linea principale di a galleria deve aduprà circa 4000K per assicurà una luminosità uniforme di a superficia di a strada (≥2.5cd/s) è evità punti luminosi visibili. A sezzione d'uscita deve avvicinassi gradualmente à a temperatura di culore esterna à a galleria per aiutà i cunduttori à adattassi à a luce esterna. A fluttuazione di a temperatura di culore in tutta a galleria ùn deve micca superà i 1000K.

Sè avete difficultà à sceglie a temperatura di culore per u vostruLampioni stradali à LED, per piacè cuntattate a cumpagnia di luci LED Tianxiang. Pudemu aiutà vi prufessiunalmente à sceglie a fonte di luce adatta.


Data di publicazione: 09 di settembre di u 2025