Precauzioni per l'usu di batterie à u litiu per i lampioni solari

U core di i lampioni solari hè a batteria. Esistenu quattru tipi cumuni di batterie: batterie à piombu-acidu, batterie à litiu ternarie, batterie à litiu-ferru fosfatatu è batterie à gel. In più di e batterie à piombu-acidu è à gel cumunemente aduprate, e batterie à litiu sò ancu assai populari in l'oghje.batterie di luci di strada solari.

Precauzioni per l'usu di batterie à u litiu per i lampioni solari

1. E batterie à u litiu devenu esse almacenate in un ambiente pulitu, asciuttu è ben ventilatu cù una temperatura ambiente da -5 °C à 35 °C è una umidità relativa micca superiore à 75%. Evitate u cuntattu cù sustanzi currusivi è tenete luntanu da fonti di focu è di calore. Mantene una carica di batteria da 30% à 50% di a so capacità nominale. Hè cunsigliatu di carica e batterie almacenate ogni sei mesi.

2. Ùn conservate micca e batterie à u litiu cumpletamente cariche per periodi prolungati. Questu pò causà gonfiore, chì pò influenzà e prestazioni di scarica. A tensione di conservazione ottimale hè intornu à 3,8 V per batteria. Caricate cumpletamente a batteria prima di l'usu per prevene efficacemente u gonfiore.

3. E batterie à u litiu sò diverse da e batterie à u nichel-cadmiu è à l'idruro di nichel-metallu in quantu presentanu una caratteristica d'invecchiamentu significativa. Dopu un periodu di almacenamentu, ancu senza riciclaggio, una parte di a so capacità serà persa permanentemente. E batterie à u litiu devenu esse cumpletamente caricate prima di esse almacenate per minimizà a perdita di capacità. A velocità di l'invecchiamentu varia ancu à diverse temperature è livelli di putenza.

4. Per via di e caratteristiche di e batterie à u litiu, supportanu a carica è a scarica à alta corrente. Una batteria à u litiu cumpletamente carica ùn deve esse almacenata per più di 72 ore. Hè cunsigliatu à l'utilizatori di caricà cumpletamente a batteria u ghjornu prima di preparassi per l'usu.

5. E batterie micca aduprate devenu esse cunservate in u so imballaggio originale luntanu da l'uggetti metallichi. Sè l'imballaggio hè statu apertu, ùn mischiate micca e batterie. E batterie micca imballate ponu facilmente entre in cuntattu cù oggetti metallichi, pruvucendu un curtu circuitu, purtendu à perdite, scarica, splusione, focu è ferite persunale. Un modu per impedisce questu hè di cunservà e batterie in u so imballaggio originale.

Batteria à litiu per lampi di strada solari

Metodi di Mantenimentu di a Batteria à u Lithium per Lampadari Solari di Strada

1. Ispezione: Osservate a superficia di a batteria à u litiu di a lampada solare stradale per verificarne a pulizia è per eventuali segni di corrosione o perdite. Se u rivestimentu esternu hè assai contaminatu, asciugatelu cù un pannu umitu.

2. Osservazione: Verificate a batteria à u litiu per segni di ammaccature o gonfiore.

3. Stringhje: Stringhje e viti di cunnessione trà e cellule di a batteria almenu una volta ogni sei mesi per impedisce l'allentamentu, chì puderia causà un cattivu cuntattu è altri malfunzionamenti. Quandu si mantene o si rimpiazzanu e batterie à u litiu, l'arnesi (cum'è e chiavi inglesi) devenu esse isolati per impedisce i curtcircuiti.

4. Caricamentu: E batterie à u litiu di i lampioni solari di strada devenu esse caricate subitu dopu a scarica. Sè i ghjorni di pioggia cuntinua ùn causanu micca una carica sufficiente, l'alimentazione di a centrale elettrica deve esse interrotta o accurtata per impedisce una scarica eccessiva.

5. Isolamentu: Assicuratevi un isolamentu currettu di u compartimentu di a batteria à u litiu durante l'inguernu.

Cum'è umercatu di luci di strada solaricuntinueghja à cresce, stimulerà efficacemente l'entusiasmu di i pruduttori di batterie à u litiu per u sviluppu di e batterie. A ricerca è u sviluppu di a tecnulugia di i materiali di e batterie à u litiu è a so pruduzzione continueranu à avanzà. Dunque, cù u cuntinuu avanzamentu di a tecnulugia di e batterie, e batterie à u litiu diventeranu sempre più sicure, èluci di strada à nova energiadiventerà sempre più sofisticatu.


Data di publicazione: 21 d'ottobre di u 2025