Oghje ghjornu, e bobine d'acciaiu Q235 premium sò u materiale u più pupulare perpali di strada solariSiccomu i lampioni stradali solari sò sottumessi à u ventu, u sole è a pioggia, a so longevità dipende da a so capacità di resiste à a corrosione. L'acciaiu hè tipicamente galvanizatu per migliurà questu.
Ci sò dui tipi di zincatura: galvanizazione à caldu è galvanizazione à fretu. Perchèpali d'acciaio galvanizzati à caldusò più resistenti à a currusione, di solitu cunsigliemu di cumprà li. Chì sò e differenze trà a galvanizazione à caldu è à fretu, è perchè i pali galvanizzati à caldu anu una resistenza à a currusione superiore? Demu un'ochjata à Tianxiang, una famosa fabbrica cinese di pali di strada.
I. Definizioni di i dui
1) Galvanizazione à fretu (chjamata ancu elettro-galvanizazione): Dopu à u sgrassaggio è u decapaggio, l'acciaiu hè piazzatu in una suluzione di sale di zincu. A suluzione hè cunnessa à l'elettrodu negativu di l'apparecchiatura d'elettrolisi, è una piastra di zincu hè piazzata di fronte, cunnessa à l'elettrodu pusitivu. Quandu l'alimentazione hè accesa, mentre a corrente si move direzionalmente da l'elettrodu pusitivu à quellu negativu, si forma un stratu di depositu di zincu uniforme, densu è ben ligatu nantu à a superficia di u tubu d'acciaiu.
2) Galvanizazione à caldu: A superficia di l'acciaiu hè immersa in zincu fusu dopu a pulizia è l'attivazione. Un stratu di zincu metallicu si sviluppa nantu à a superficia di l'acciaiu cum'è risultatu di una reazione fisicu-chimica trà u ferru è u zincu à l'interfaccia. In paragone cù a galvanizazione à fretu, questu metudu produce un ligame più forte trà u rivestimentu è u sustratu, migliurendu a densità di u rivestimentu, a durabilità, u funziunamentu senza manutenzione è l'efficienza in termini di costi.
II. Differenze trà i dui
1) Metudu di trasfurmazione: I so nomi facenu a differenza chjara. U zincu ottenutu à temperatura ambiente hè adupratu in tubi d'acciaio galvanizzati à fretu, mentre chì u zincu ottenutu trà 450 °C è 480 °C hè adupratu in a galvanizazione à caldu.
2) Spessore di u rivestimentu: Ancu s'è a galvanizazione à fretu produce di solitu un spessore di rivestimentu di solu 3-5 μm, ciò chì rende a trasfurmazione assai più simplice, hà una scarsa resistenza à a corrosione. In cuntrastu, a galvanizazione à caldu offre tipicamente un spessore di rivestimentu di 10 μm o più, chì hè parechje decine di volte più resistente à a corrosione cà i pali di luce galvanizati à fretu.
3) Struttura di u Rivestimentu: U rivestimentu è u sustratu sò separati da un stratu cumpostu relativamente fragile in a galvanizazione à caldu. Tuttavia, postu chì u rivestimentu hè fattu interamente di zincu, ciò chì dà un rivestimentu uniforme cù pochi pori, rendendulu menu propensu à a corrosione, questu hà pocu effettu nantu à a so resistenza à a corrosione. In cuntrastu, a galvanizazione à fretu usa un rivestimentu fattu di atomi di zincu è un prucessu di adesione fisica cù numerosi pori, ciò chì u rende suscettibile à a corrosione ambientale.
4) Differenza di prezzu: A pruduzzione di galvanizazione à caldu hè più difficiule è cumplessa. Dunque, e piccule imprese cù apparecchiature più vechje utilizanu tipicamente a galvanizazione à fretu, ciò chì porta à costi significativamente più bassi. I pruduttori di galvanizazione à caldu più grandi è più stabiliti anu generalmente un megliu cuntrollu di qualità, ciò chì porta à costi più alti.
Ⅲ. Cumu distingue trà a galvanizzazione à fretu è a galvanizzazione à caldu
Certi pirsuni puderanu dì chì ancu s'elli cunnoscenu a diffarenza trà a galvanizazione à fretu è a galvanizazione à caldu, ùn ponu ancu distingue a diffarenza. Quessi sò metudi di trasfurmazione chì sò invisibili à l'ochju nudu. Chì succede s'è un cummerciante senza scrupuli usa a galvanizazione à fretu invece di a galvanizazione à caldu ? In realtà, ùn ci hè bisognu di preoccupassi. Galvanizazione à fretu ègalvanizazione à caldusò abbastanza faciuli da distingue.
E superfici galvanizate à fretu sò relativamente lisce, principalmente verdi-giallastre, ma alcune ponu avè iridescenti, bianchi-bluastri, o bianchi cù una lucentezza verdastra. Puderanu sembrà un pocu opache o sporche. E superfici galvanizate à caldu, in paragone, sò un pocu più ruvide, è ponu avè una fioritura di zincu, ma parenu assai brillanti è sò generalmente bianchi-argentati. Fate attenzione à queste differenze.
Data di publicazione: 05 di nuvembre di u 2025
