Chì hè megliu, unluce di strada solareo un lampione stradale cunvinziunale ? Chì hè più economicu, un lampione stradale solare o un lampione stradale cunvinziunale 220V AC ? Parechji cumpratori sò cunfusi da sta quistione è ùn sanu micca cumu sceglie. Quì sottu, Tianxiang, un fabricatore di apparecchiature di illuminazione stradale, analizzerà attentamente e differenze trà i dui per determinà quale lampione stradale hè più adattatu à i vostri bisogni.
Ⅰ. Principiu di funziunamentu
① U principiu di funziunamentu di una lampadina stradale solare hè chì i pannelli solari raccolgenu a luce solare. U periodu di luce solare efficace hè da 10:00 à circa 16:00 (in u nordu di a Cina durante l'estate). L'energia solare hè cunvertita in energia elettrica, chì hè poi immagazzinata in batterie di gel prefabbricate via un controller. Quandu u sole tramonta è a tensione di a luce scende sottu à 5V, u controller attiva automaticamente a lampadina stradale è cumencia à illuminà.
② U principiu di funziunamentu di un lampione stradale di 220V hè chì i fili principali di i lampioni stradali sò precablati in serie, sia sopra sia sottu terra, è dopu cunnessi à u cablaggio di u lampione stradale. U prugramma di l'illuminazione hè tandu stabilitu cù un timer, chì permette à e luci di accende si è spegne si à orari specifici.
II. Campu d'applicazione
I lampioni stradali solari sò adatti per e zone cù risorse elettriche limitate. A causa di difficultà ambientali è di custruzzione in certe zone, i lampioni stradali solari sò una opzione più adatta. In certe zone rurale è longu à e spartitraffice autostradali, e linee principali aeree sò suscettibili à l'esposizione à a luce solare diretta, à i fulmini è à altri fattori, chì ponu dannà e lampade o causà a rottura di i fili per via di l'invecchiamentu. L'installazioni sutterranee richiedenu costi elevati di sollevamentu di tubi, ciò chì rende i lampioni stradali solari a migliore opzione. In listessu modu, in e zone cù risorse elettriche abbondanti è linee elettriche convenienti, i lampioni stradali 220V sò una bona scelta.
III. Durata di vita
In termini di durata di vita, u fabricatore di apparecchiature per l'illuminazione stradale Tianxiang crede chì i lampioni stradali solari anu generalmente una durata di vita più longa cà i lampioni stradali standard 220V AC, data a stessa marca è qualità. Questu hè principalmente duvutu à u disignu à longa durata di i so cumpunenti principali, cum'è i pannelli solari (finu à 25 anni). I lampioni stradali alimentati da a rete elettrica, invece, anu una durata di vita più corta, limitata da u tipu di lampada è da a frequenza di manutenzione.
IV. Cunfigurazione di l'illuminazione
Ch'ella sia una lampadina stradale AC 220V o una lampadina stradale solare, i LED sò a fonte di luce principale avà per via di u so risparmiu energeticu, di u so rispettu di l'ambiente è di a so longa durata. I pali di lampadina stradale rurale à un'altezza di 6-8 metri ponu esse equipaggiati cù luci LED da 20W-40W (equivalenti à a luminosità di una CFL da 60W-120W).
V. Precauzioni
Precauzioni per i lampioni solari di strada
① E batterie devenu esse rimpiazzate circa ogni cinque anni.
② A causa di u tempu piovosu, e batterie tipiche si esauriranu dopu à trè ghjorni di pioggia consecutivi è ùn saranu più capaci di furnisce l'illuminazione notturna.
Precauzioni perLampioni stradali 220V AC
① A fonte luminosa LED ùn pò micca adattà a so corrente, ciò chì risulta in piena putenza per tuttu u periodu di illuminazione. Questu spreca ancu energia in l'ultima parte di a notte quandu hè necessaria assai menu luminosità.
② I prublemi cù u cavu principale di l'illuminazione sò difficiuli da riparà (sia sottuterrani sia aerei). I curtcircuiti richiedenu ispezioni individuali. E riparazioni minori ponu esse fatte cunnettendu i cavi, mentre chì i prublemi più serii richiedenu a sustituzione di tuttu u cavu.
③ Siccomu i pali di e lampade sò fatti d'acciaiu, anu una forte cunduttività. S'ellu ci hè una mancanza di corrente in un ghjornu di pioggia, a tensione di 220V metterà in periculu a sicurità di a vita.
Data di publicazione: 10 ottobre 2025