Metodi di illuminazione di u stadiu

U focu dicuncepimentu di l'illuminazione di u stadiuhè l'illuminazione di u campu di ghjocu, vale à dì, l'illuminazione di a cumpetizione. L'illuminazione di u stadiu hè un prucessu di cuncepimentu assai funziunale, tecnicamente esigente è sfidante. Deve risponde à i requisiti di varie cumpetizioni sportive, facilitendu e prestazioni tecniche di l'atleti, i ghjudizii precisi di l'arbitri è l'esperienza di visualizazione da tutti l'anguli in e tribune. U cuncepimentu di l'illuminazione di u stadiu deve prestà una attenzione particulare à e trasmissioni televisive in diretta à culori. Per assicurà immagini vivide, chjare è realistiche, sò posti requisiti specifici nantu à indicatori cum'è l'illuminazione verticale, l'uniformità di l'illuminazione è a tridimensionalità, a temperatura di u culore di a fonte luminosa è l'indice di resa di u culore. Se u cuncepimentu di l'illuminazione di un stadiu risponde à i standard di illuminanza è à i requisiti di qualità di l'illuminazione hè unu di i principali indicatori per valutà un stadiu. Allora, sapete veramente cumu hè cuncipita l'illuminazione di u stadiu?

Illuminazione di u stadiu

Disposizione à quattru anguli

A dispusizione à quattru anguli implica u piazzamentu di apparecchi d'illuminazione in modu cuncintratu, cumminati cù pali di luce, à i quattru anguli di u campu di ghjocu. Ancu oghje, parechji stadii utilizanu sempre una dispusizione à quattru anguli, cù quattru pali di luce à i quattru anguli di u campu. L'altezza di a torre hè generalmente di 35-60 metri, è l'apparecchi d'illuminazione à fasciu strettu sò cumunemente usati. Questa dispusizione hè adatta per i campi di football senza tettoie o cù altezze di tettoie basse. Stu metudu d'illuminazione hà un bassu tassu d'utilizazione, hè difficiule da mantene è riparà, è hè caru.

I svantaghji di sta dispusizione d'illuminazione à quattru anguli sò: grandi variazioni visuali da diverse direzzioni di visualizazione, ombre prufonde è, da una perspettiva di trasmissione televisiva à culori, difficultà à ottene sia una illuminazione verticale adeguata in tutte e direzzioni sia un bon cuntrollu di u abbagliamentu. Per risponde à i requisiti di u rapportu Ev/Eh è riduce u abbagliamentu, hè necessariu fà alcuni miglioramenti à u metudu d'illuminazione à quattru anguli.

(1) Spostà i quattru anguli à i lati è fora di e linee laterali per assicurà una illuminazione verticale adatta da u latu oppostu di u campu è à i quattru anguli.

(2) Aumentà u numeru di riflettori nantu à i pali di luce da u latu chì dà nantu à a camera televisiva principale per migliurà a pruiezione di u fasciu.

(3) Supplementà a striscia d'illuminazione in cima à e tribune da u latu chì dà nantu à a camera televisiva principale, fendu attenzione à cuntrullà u bagliore in modu chì ùn sia micca visibile per i spettatori à e duie estremità di u campu.

Disposizione multipolare

Una disposizione multi-poli hè una forma di disposizione bifacciale. L'arrangiamenti bifacciali combinanu apparecchi d'illuminazione cù pali di luce o percorsi di edifici, disposti in gruppi o strisce di luce continue da i dui lati di u campu di ghjocu. Cum'è u nome suggerisce, una disposizione multi-poli implica l'installazione di parechji pali di luce da i dui lati di u campu, adatti per campi di pratica di football, campi da tennis, ecc. I so principali vantaghji sò un cunsumu energeticu più bassu è un megliu rapportu trà illuminanza verticale è orizzontale. A causa di l'altezza più bassa di u palu, sta disposizione d'illuminazione hà ancu i vantaghji di un investimentu più bassu è di una manutenzione più faciule.

I pali di luce devenu esse distribuiti uniformemente, cù 4, 6 o 8 pali per disposizione. L'angulu di pruiezione deve esse più grande di 25°, cù un angulu di pruiezione massimu di 75° rispettu à a linea laterale di u campu.

Stu tipu d'illuminazione generalmente usa proiettori à fasciu mediu è à fasciu largu. S'ellu ci sò tribune per i spettatori, u piazzamentu di u puntu di mira deve esse assai meticulosu. U svantaghju di sta dispusizione hè chì quandu i pali di luce sò piazzati trà u campu è e tribune, ponu ostaculà a vista di i spettatori, è eliminà l'ombre hè difficiule.

In i campi di football senza trasmissioni televisive, l'installazioni di illuminazione laterale utilizanu spessu una disposizione multi-palu, chì hè più ecunomica (vede a Figura 3). I pali di luce sò generalmente piazzati nantu à i lati est è ovest di u campu. In generale, l'altezza di i pali di luce multi-palu pò esse più bassa di quella di una disposizione à quattru anguli. Per evità d'interferisce cù a vista di u purtiere, i pali di luce ùn ponu esse piazzati in un raghju di 10° (quandu ùn ci hè micca trasmissione televisiva) da ogni latu di a linea di porta, aduprendu u puntu mediu di a linea di porta cum'è puntu di riferimentu.

Luci di u stadiu Tianxiangsò 80% più efficienti energeticamente cà l'apparecchi tradiziunali, grazia à a so classificazione d'impermeabilità IP67, a so carcassa in aluminiu pressofusu, a resistenza à a corrosione è à l'intemperie, è una durata di vita di più di 15 anni. I testi fotometrici sò stati cumpletati cù successu, è e norme IEC/CE sò state rispettate rigorosamente. I supporti di montaggio, a temperatura di culore è l'angulu di u fasciu sò tutti persunalizabili. L'ampia capacità di pruduzzione garantisce i massimi profitti, i prezzi diretti di fabbrica è a consegna rapida.Uttene campioni avà!


Data di publicazione: 27 di nuvembre di u 2025