A 138a Fiera di Canton: Luce di u Palu Solare di Tianxiang

A 138a Fiera di Cantonhè ghjuntu cum'è previstu. Cum'è un ponte chì cullega i cumpratori mundiali è i pruduttori naziunali è stranieri, a Fiera di Canton ùn solu presenta un gran numeru di lanci di novi prudutti, ma serve ancu cum'è una piattaforma eccellente per capisce e tendenze di u cummerciu esteru è truvà opportunità di cuuperazione. Cum'è una impresa naziunale high-tech cù 20 anni di sperienza in R&S è fabricazione di lampioni stradali è detentore di parechji brevetti principali, Tianxiang hà purtatu a so nova generazione di luci solari per pali à a mostra. Cù a so forte forza di u produttu è e capacità di serviziu cumpletu di a catena industriale, hè diventatu u focu di l'area di mostra di l'illuminazione è hà dimustratu a so forza di riferimentu trà e cumpagnie cinesi di lampioni stradali.

luce di palu solare

Cum'è l'offerta principale di a cumpagnia à a mostra, a nova di Tianxiangluce di palu solarehè a so innovazione più recente è hè in linea cù e esigenze di l'infrastrutture verdi è di a strategia glubale "dual-low carbon". A so efficienza di cunversione fotoelettrica hè 15% più alta di quella di i prudutti cunvinziunali grazia à l'usu di pannelli solari in siliciu monocristallinu à alta efficienza. Ancu in cundizioni di pioggia, offre 72 ore di illuminazione cuntinua quandu hè accumpagnatu da una batteria di fosfatu di litiu-ferru d'alta capacità. U polu hè custruitu in acciaio premium, chì offre resistenza à a corrosione è à i tifoni, rendendulu adattatu per tutti i climi. Inoltre, u novu pruduttu presenta un sistema di cuntrollu intelligente integratu chì supporta l'accensione/spegnimentu automaticu di u rilevamentu di a luce, a regulazione remota di a luminosità è l'avvisi di guasti, chì permettenu una gestione raffinata di l'operazione è di a manutenzione. In termini di qualità, i pali utilizanu un prucessu di galvanizzazione à doppia immersione à caldu è di rivestimentu in polvere. Dopu avè sottumessu à parechje prove estreme, cumprese a corrosione à spruzzu salino è i cicli à alta è bassa temperatura, a so resistenza à a corrosione è à l'invecchiamentu hè significativamente migliorata, risultendu in una durata di serviziu chì supera a media di l'industria di più di 20 anni, riducendu fundamentalmente i costi operativi è di manutenzione. U stand Tianxiang era pienu di cumpratori è appaltatori sia da a Cina sia da l'esteru. U sgiò Li, un cumpratore di u Sudeste Asiaticu, hà cummentatu: "Stu lampione stradale solare ùn solu risparmia energia è riduce u cunsumu, ma elimina ancu u costu di a posa di cavi, rendendulu ideale per i prughjetti d'infrastruttura rurale in a nostra zona". U persunale in situ hà dimustratu i vantaghji di u novu pruduttu per mezu di mudelli di prudutti, paraguni di dati è studii di casi.

Un ligame vitale trà noi è u mercatu internaziunale hè statu stabilitu da a Fiera di Canton. In u futuru, Tianxiang prufitterà di sta mostra per aumentà a spesa in R&S, migliurà e prestazioni di i prudutti è incuragisce l'avanzamentu iterativu di a tecnulugia di l'illuminazione solare. Offrendu suluzioni di illuminazione più ecologiche è efficienti à i clienti in u mondu sanu, speremu di sustene a crescita superiore di u settore di l'illuminazione verde.

Avà simu capaci di cunnette efficacemente i nostri successi innovativi cù e richieste mundiali è di misurà precisamente u pulsu di u mercatu mundiale di l'illuminazione grazia à a Fiera di Canton, chì ci hà datu una piattaforma fantastica per una cumunicazione approfondita cù i cummercianti di tuttu u mondu. Tianxiang hè ancu più determinata à allargà a so presenza in u mercatu mundiale per via di a so prestazione eccezziunale in questa mostra. Tianxiang continuerà à aduprà a Fiera di Canton cum'è un locu di riunione maiò in u futuru, presentendu spessu i so prudutti aghjurnati è inventivi è allargendu a portata di u so "Made in China".prudutti d'illuminazione durevulià ancu più nazioni è zone.


Data di publicazione: 22 d'ottobre di u 2025