Dubai, Emirati Arabi Uniti – 12 di ghjennaghju di u 2026 – ULuce + Edificiu Intelligente Mediu Oriente 2026A mostra hè stata aperta magnificamente à u Dubai World Trade Centre, facendu torna di Dubai u centru di l'industria mundiale di l'illuminazione è di l'edilizia intelligente. Tianxiang hà avutu a furtuna di participà à sta mostra.
Si prevede chì a dumanda d'elettricità di u Mediu Oriente ghjunghjerà à 100 MW in u prossimu decenniu, è u mercatu fotovoltaicu continuerà à cresce à un tassu di crescita annuale cumpostu (CAGR) di u 12%. Trà i participanti à a mostra, u 27% eranu dirigenti d'impresa, cum'è direttori d'istituti di design, sviluppatori immubiliari anziani è funzionari di l'energia di u guvernu, di i quali l'89% avianu putere d'acquistu. In più di presentà i nostri novi lampioni stradali solari tuttu in unu, Tianxiang hà stabilitu relazioni cù funzionari di u guvernu internaziunale, sviluppatori, architetti è designer.
di Tianxiangnovu lampione solare tuttu in unu, cù i so trè vantaghji principali, s'hè fermamente stabilitu cum'è un pruduttu più vendutu, diventendu un pruduttu stella cù una alta cunniscenza di a marca è una forte reputazione.
I pannelli solari à doppia faccia à alta efficienza superanu i limiti di a ricezione tradiziunale di luce à una sola faccia. Non solu catturanu efficacemente a luce diretta di u sole, ma assorbenu ancu cumpletamente a luce diffusa ambientale è i riflessi di u terrenu. Ancu in cundizioni di poca luce cum'è u smog o i ghjorni nuvolosi, pò ancu almacenà stabilmente l'elettricità, assicurendu una illuminazione notturna cuntinua. A funzione di dimming intelligente presenta un design faciule da aduprà, aghjustendu automaticamente a putenza secondu l'intensità di a luce ambientale. Durante l'ore di punta, utilizza una modalità di alta luminosità per risponde à i bisogni di u trafficu, riducendu automaticamente a putenza di notte per risparmià energia, allungendu significativamente u tempu di funziunamentu di u dispusitivu.
Ancu più pensatu hè u disignu di a scatula di batteria staccabile, chì permette una faciule ispezione è sustituzione di a batteria senza strumenti speciali, riducendu assai i costi di manodopera è di tempu per a manutenzione successiva.
Parechji di i visitatori di a mostra sò stati attratti da questu apparecchiu d'illuminazione inusual. Ogni cliente chì hà visitatu hà ricevutu una spiegazione dettagliata di u pruduttu d'illuminazione solare è di i prezzi da a squadra di vendita di prim'ordine di Tianxiang, chì hà ricevutu i so elogi.
L'automatizazione è e tecnulugie d'illuminazione intelligente sò diventate i principali motori di crescita di u mercatu per via di a crescente dumanda di cità intelligenti è edifici verdi in u Mediu Oriente. Per aiutà l'imprese cinesi à passà da "participanti à a catena di furnimentu" à "riferimenti tecnologichi regiunali", l'espositori di Light + Intelligent Building Middle East 2026 anu una quantità d'opzioni. Trà queste opportunità ci sò a lucalizazione è e dimostrazioni tecnologiche. L'imprese cinesi sò diventate fornitori significativi in u mercatu di u Mediu Oriente utilizendu a so catena industriale LED cumpleta, e capacità di cuntrollu di i costi è i vantaghji in i servizii persunalizati. L'espositori cinesi anu custituitu constantemente più di u 40% di u totale in ogni mostra di Dubai Lighting, mettendu in mostra tuttu, da i chip LED à i sistemi d'illuminazione intelligente à l'intera catena di furnimentu.
Cù una quota di mercatu significativa in u Mediu Oriente, u Gruppu Tianxiang crea prudutti adattati à u clima caldu è sabbiosu di a regione. Un bon esempiu hè uLampione stradale solare autopulente tuttu in unu.
I prudutti di Tianxiang Lighting ùn sò micca menu di qualità chè quelli di e marche europee è americane, ma anu un prezzu più ragiunevule. Utilizendu sta cumpetitività fundamentale, a pusizione di a marca in u mercatu di u Mediu Oriente hè stata constantemente migliurata. Tianxiang hè fiduciosa chì e marche di illuminazione cinesi brilleranu eventualmente nantu à a scena mundiale, andendu oltre u "Made in China" à a "Fabricazione intelligente in China".
Data di publicazione: 15 di ghjennaghju di u 2026

