Chì ghjè a certificazione CE per l'apparecchiu di illuminazione stradale LED intelligente?

Hè ben cunnisciutu chì i prudutti di qualsiasi paese chì entra in l'UE è l'EFTA devenu esse sottumessi à a certificazione CE è appiccà a marca CE. A certificazione CE serve da passaportu per i prudutti chì entranu in i mercati di l'UE è di l'EFTA. Oghje, Tianxiang, unaProduttore cinese di lampade stradali LED intelligenti, discuterà cun voi di a certificazione CE.

A certificazione CE per l'illuminazione LED furnisce specifiche tecniche unificate per i prudutti di tutti i paesi chì cummercializanu in u mercatu europeu, simplificendu e procedure cummerciale. I prudutti di qualsiasi paese chì entra in l'UE è l'EFTA devenu esse sottumessi à a certificazione CE è apponghje a marca CE. A certificazione CE serve cum'è passaportu per i prudutti chì entranu in i mercati di l'UE è di l'EFTA. A certificazione CE indica chì un pruduttu risponde à i requisiti di sicurezza descritti in e direttive di l'UE. Rappresenta l'impegnu di una sucietà versu i cunsumatori, aumentendu a fiducia di i cunsumatori. I prudutti chì portanu a marca CE riducenu i risichi assuciati à e vendite in u mercatu europeu. Hè impurtante nutà chì a certificazione CE deve esse ottenuta da un Organismu Notificatu autorizatu da l'UE.

apparecchiu di illuminazione stradale LED intelligente

Questi risichi includenu:

Risicu di detenzione è investigazione duanale;

Risicu d'inchiesta è di punizione da parte di l'agenzie di surveglianza di u mercatu;

Risicu d'accuse contr'à i cuncurrenti per scopi cumpetitivi.

Test di certificazione CE per lampade a LED

I testi di certificazione CE per e lampade LED (tutte e lampade rispondenu à i stessi standard) coprenu principalmente i seguenti cinque duminii: EMC (EN55015), EMC (EN61547), LVD (EN60598), è per i raddrizzatori, i testi LVD includenu tipicamente EN61347 è EN61000-3-2/-3 (test armonicu).

A certificazione CE hè cumposta da EMC (Compatibilità Elettromagnetica) è LVD (Direttiva di Bassa Tensione). EMC include EMI (interferenza) è EMC (immunità). LVD, in termini simplici, significa sicurezza. In generale, i prudutti à bassa tensione cù tensioni AC inferiori à 50V è tensioni DC inferiori à 75V sò esentati da i testi LVD. I prudutti à bassa tensione richiedenu solu testi EMC, chì risultanu in un certificatu CE-EMC. I prudutti à alta tensione richiedenu sia testi EMC sia LVD, chì risultanu in dui certificati è rapporti: CE-EMC è CE-LVD. EMC (Compatibilità di a Batteria) - I standard di test EMC (EN55015, EN61547) includenu i seguenti elementi di test: 1. Radiazione 2. Conduzione 3. SD (Scaricazione Statica) 4. CS (Immunità da Conduzione) 5. RS (Immunità da Radiazioni) 6. Impulsi EFT (Effettu di Campu Elettromagneticu).

LVD (Direttiva di Bassa Tensione) - I standard di prova LVD (EN60598) includenu i seguenti elementi di prova: 1. Guasto (Prova) 2. Impatto 3. Vibrazione 4. Scossa 5. Distanza di sicurezza 6. Infiltrazione 7. Scossa elettrica 8. Calore 9. Sovraccarico 10. Prova di aumento della temperatura.

Impurtanza di a Certificazione CE

A certificazione CE furnisce un standard unificatu per tutti i prudutti chì entranu in u mercatu europeu, simplificendu e procedure cummerciale. L'apposizione di a marca CE à l'apparecchiu di illuminazione stradale LED intelligente indica chì u pruduttu hà rispettatu i requisiti di sicurezza di e direttive di l'UE; rapprisenta l'impegnu di una sucietà versu i cunsumatori è aumenta a fiducia di i cunsumatori in u pruduttu. L'apposizione di a marca CE riduce significativamente u risicu di vende prudutti in Europa. OgniApparecchiu di illuminazione stradale LED intelligente Tianxianghè certificatu CE è rispetta strettamente i requisiti fundamentali di l'UE per a cumpatibilità elettromagnetica (EMC) è a Direttiva di Bassa Tensione (LVD). Da a sicurezza di i circuiti è u cuntrollu di a radiazione elettromagnetica à a stabilità di e prestazioni elettriche, tutti sò verificati da agenzie di test prufessiunali.


Data di publicazione: 29 di settembre di u 2025