I lampioni stradali solari sò alimentati da l'energia solare, dunque ùn ci hè micca cavi, è ùn si verificanu perdite è altri incidenti. U controller DC pò assicurà chì a batteria ùn serà micca dannighjata per via di sovraccarichi o sovrascariche, è hà e funzioni di cuntrollu di a luce, cuntrollu di u tempu, compensazione di a temperatura, prutezzione da i fulmini, prutezzione da l'inversione di polarità, ecc. Nisuna posa di cavi, nisuna alimentazione CA è nisuna carica elettrica. Chì ne dici di l'effettu resistente à u ventu dilampioni stradali solariQuì sottu hè una introduzione à a prutezzione di u ventu di i lampioni solari.
1. Fundazione solida
Prima, quandu si sceglie u béton C20 per u versamentu, a selezzione di i bulloni d'ancora dipende da l'altezza di u palu di a lampada. Un palu di luce di 6 m deve esse sceltu Φ Per i bulloni sopra à 20, a lunghezza hè più di 1100 mm, è a prufundità di a fundazione hè più di 1200 mm; Un palu di luce di 10 m deve esse sceltu Φ Per i bulloni sopra à 22, a lunghezza hè più di 1200 mm, è a prufundità di a basa hè più di 1300 mm; Un palu di 12 m deve esse più grande di Φ 22 Bulloni, cù a lunghezza più di 1300 mm è a prufundità di a fundazione più di 1400 mm; A parte inferiore di a fundazione hè più grande di a parte superiore, ciò chì hè favurevule à a stabilità di a fundazione è migliora a resistenza à u ventu.
2. E lampade LED sò preferite
Cum'è u cumpunente principale di i lampioni stradali solari,Lampade LEDdeve esse preferitu. U materiale deve esse in lega d'aluminiu cù u spessore necessariu, è u corpu di a lampada ùn deve avè crepe o buchi. Ci devenu esse boni punti di cuntattu à e articulazioni di ogni cumpunente. L'anellu di ritenzione deve esse osservatu attentamente. A causa di u disignu di l'anellu di ritenzione, parechje lampade sò irragionevuli, risultendu in una grande quantità di danni dopu ogni ventu forte. Si raccomanda una fibbia à molla per e lampade à led. Hè megliu installà duie. Accendete a lampada è accendete a parte superiore. U ballast è altre parti impurtanti sò fissate nantu à u corpu di a lampada per impedisce chì e parti caschinu è causinu incidenti.
3. Ispessimentu è galvanoplastia dipalu di lampione di strada
L'altezza di u palu luminosu deve esse scelta secondu a larghezza è u scopu di a strada solare. U spessore di u muru deve esse 2,75 mm o più. Zincatu à caldu à l'internu è à l'esternu, u spessore di u stratu galvanizatu hè 35 μ. Sopra m, u spessore di a flangia hè 18 mm. Sopra, e flange è e barre devenu esse saldate à e coste per assicurà a resistenza in fondu à e barre. Di solitu principia à brillà di notte o in u bughju è si spegne dopu l'alba. A funzione basica di i lampioni stradali solari hè l'illuminazione. Funzioni supplementari ponu esse opere d'arte, punti di riferimentu, segnali stradali, cabine telefoniche, bacheche di messagi, cassette postali, lochi di raccolta, scatole luminose pubblicitarie, ecc.
Descrizzione di u principiu di funziunamentu di u lampione stradale solare: u lampione stradale solare hè sottu u cuntrollu di un controller intelligente durante u ghjornu, u pannellu solare riceve a luce solare, assorbe a luce solare è a cunverte in energia elettrica. U modulu di cella solare carica a batteria durante u ghjornu, è a batteria furnisce energia di notte. Alimentate a fonte di luce LED per realizà a funzione di illuminazione. U controller DC assicura chì a batteria ùn serà micca dannighjata per via di una sovraccarica o una sovrascarica, è hà e funzioni di cuntrollu di a luce, cuntrollu di u tempu, compensazione di a temperatura, prutezzione da i fulmini è prutezzione da a polarità inversa. Ùn trascurate micca u palu di u lampione stradale, perchè a galvanoplastia di u palu di u lampione stradale ùn hè micca qualificata, ciò chì porta à una seria corrosione in u fondu di u palu, è qualchì volta u palu cascarà per via di u ventu.
L'effettu antiventu sopra citatu di i lampioni solari serà spartutu quì, è spergu chì questu articulu vi serà utile. S'ellu ci hè qualcosa chì ùn capite micca, pudete lasciàusun missaghju è vi risponderemu u più prestu pussibule.
Data di publicazione: 13 d'ottobre di u 2022