Parechje persone ùn sanu micca esattamente ciò chì face una bona cosapalu di lampione publicuquand'elli compranu lampioni. Lasciate chì a fabbrica di lampioni Tianxiang vi guidi.
I pali di lampioni solari di alta qualità sò principalmente fatti d'acciaiu Q235B è Q345B. Si pensa chì queste sianu e migliori scelte quandu si tenenu contu di aspetti cum'è u prezzu, a durabilità, a purtabilità è a resistenza à a corrosione. L'acciaiu Q235B premium hè u cumpunente principale di i lampioni solari Tianxiang.
U spessore minimu di u muru di u palu di lampione publicu deve esse2,5 mm, è l'errore di rettilineità deve esse cuntrullatu in0,05%U spessore di u muru deve aumentà cù l'altezza di u palu luminosu per assicurà un effettu di illuminazione stabile è una resistenza à u ventu affidabile - u spessore di u muru di i pali luminosi cù una specificazione di 4-9 metri ùn deve esse inferiore à 4 mm, è u spessore di u muru di i pali luminosi cù una specificazione di 12-16 metri ùn deve esse inferiore à 6 mm.
Un palu di lampione publicu di alta qualità deve esse senza fori d'aria, sottosquadri, crepe è saldature incomplete. E saldature devenu esse lisce è livellate, senza difetti di saldatura o irregolarità.
Inoltre, a cunnessione trà u polu è altri cumpunenti richiede piccule parti apparentemente insignificanti cum'è bulloni è dadi. Eccettu i bulloni d'ancora è i dadi, tutti l'altri bulloni è dadi di fissaggio devenu esse fatti diinossidabile.
Di solitu truvati nantu à e strade rurale o urbane, i lampioni sò apparecchi d'illuminazione per esterni. I pali di i lampioni stradali publichi sò vulnerabili à a currusione superficiale è à una durata di vita più corta per via di a so esposizione cuntinua à e intemperie. U palu porta u pesu è serve da "supportu" di un sistema di lampioni stradali. Per assicurà a longevità di i pali di i lampioni stradali, duvemu sviluppà metudi di trattamentu antiossidante adatti cum'è a galvanizzazione à caldu.
Galvanizazione à calduhè a chjave per un palu di lampioni publichi durevule. A scelta di l'acciaiu è di u trattamentu antioxidante garantisce a qualità di i pali di lampioni stradali. Siccomu a so duttilità è rigidità furniscenu e migliori prestazioni per risponde à i requisiti per a fabricazione di pali di lampioni stradali, l'acciaiu Q235B hè spessu sceltu. I trattamenti superficiali è anticorrosione sò necessarii dopu avè sceltu l'acciaiu per i pali di lampioni stradali. A galvanizzazione à caldu è u rivestimentu in polvere sò poi eseguiti. A galvanizzazione à caldu assicura chì i pali di lampioni stradali ùn si corrodanu micca facilmente, garantendu una durata di vita finu à 15 anni. U rivestimentu in polvere implica a spruzzatura uniforme di polvere nantu à u palu è l'applicazione à alta temperatura per assicurà una adesione liscia è impedisce u sbiadimentu di u culore. Dunque, a galvanizzazione à caldu è u rivestimentu in polvere sò cruciali per u successu di i pali di lampioni stradali.
L'internu è l'esternu di i pali di l'illuminazione stradale devenu esse trattati cù galvanizzazione à caldu è altri prucessi anticorrosione. U stratu galvanizatu ùn deve esse troppu grossu, è a superficia deve esse priva di differenze di culore è rugosità. I prucessi di trattamentu anticorrosione sopra menzionati devenu esse conformi à e norme naziunali pertinenti. I rapporti di prova di corrosione è i rapporti d'ispezione di qualità per i pali di l'illuminazione stradale devenu esse furniti durante a custruzzione.
I lampioni stradali ùn devenu micca solu furnisce una illuminazione nurmale, ma devenu ancu esse esteticamente piacevuli. A galvanizazione à caldu è u rivestimentu in polvere assicuranu chì i pali di i lampioni stradali sianu puliti, belli è resistenti à l'ossidazione.
U cablaggio di i lampioni solari hè fattu tuttu dentru à u palu di luce. Per assicurà chì i fili ùn anu micca prublemi, ci sò ancu esigenze per l'ambiente internu di u palu di luce. L'internu deve esse senza ostaculi, senza bordi taglienti, bordi ruvidi o denti, ecc., per facilità a tirata di i fili è evità danni à i fili stessi, impedendu cusì potenziali periculi per a sicurezza.lampioni solari.
Data di publicazione: 04 di nuvembre di u 2025
