Lampi di strada solarepò ottene energia assorbendu a luce di u sole cù pannelli solari, è cunvertisce l'energia ottenuta in energia elettrica è almacenala in a batteria, chì liberarà energia elettrica quandu a lampada hè accesa. Ma cù l'arrivu di l'inguernu, i ghjorni sò più brevi è e nuttati sò più longu. In questa situazione di bassa temperatura, chì prublemi ponu accade à l'usu di lampi di strada solare? Avà seguitemi per capisce!
I seguenti prublemi ponu accade in l'usu di lampi di strada solare à bassa temperatura:
1. Luce di strada solarehè scuru o micca luminoso
U tempu di neve cuntinuu farà chì a neve copre una grande zona o copre completamente u pannellu solare. Cum'è tutti sapemu, u lampione di strada solare emette luce ricevendu luce da u pannellu solare è almacenà l'electricità in a bateria di lithium per mezu di l'effettu volt. Se u pannellu solare hè cupartu di neve, ùn riceve micca luce è ùn generà micca corrente. Se a neve ùn hè micca sbulicata, a putenza in a bateria di lithium di u lampu di strada sulari diminuisce gradualmente à cero, chì pruvucarà a luminosità di u lampione di strada solare per esse dim o ancu micca luminosu.
2. A stabilità di i lampi di strada sulari diventa peghju
Questu hè chì certi lampi di strada solare utilizanu batterie di fosfatatu di ferru di lithium. E batterie di fosfatatu di ferru di lithium ùn sò micca resistenti à e basse temperature, è a so stabilità in ambienti di bassa temperatura diventa povira. Dunque, a tempesta di neve cuntinuu hè obligatu à causà una riduzione significativa di a temperatura è affetta l'illuminazione.
I prublemi sopra chì ponu accade quandu i lampi di strada solari sò usati à bassa temperatura sò spartuti quì. Tuttavia, nimu di i prublemi di sopra hè ligatu à a qualità di lampi di strada solare. Dopu à a tempesta, i prublemi di sopra spariscianu naturalmente, cusì ùn vi preoccupate micca.
Tempu di Postu: Dec-16-2022